Saturday, December 25, 2010

The story I am As Photographer




Kata orang mimpi akan jadi kenyataan, dan setiap hari akan aku bermimpi untuk menjadi seorang  ' Photographer '. pejam mata bukak mata & celik mata, akhirnya aku dapat jugak menjadi seorang Photographer
tapi takda la terkenal seperti Photographer yang ada di malaysia . aku hanya seorang yang biasa budak 3B lagi *budak baru belajar . wow tu akan aku cakapkan bila melihat seorang Photographer melakukan kerja, walaupon aku tahu, bidang ini takda la boleh pergi jauh . kalau nak kaya pon errmmm entah la . tapi aku minat semua ini kerana minat yang mendalam seni fotografi  <diam - diam ubi berisi >  haha . lagipon dalam waktu sekarang aku dah banyak buat latihan dengan hasil kerja fotografi aku ' not bad ' hasil yang aku dapat . kira hebat jugak . hehe . apa - apa pon sebagai budak 3B aku patut belajar lagi dengan yang pakar, tentang fotografi . kalau hendak belajar jangan malu bertanya ok --- @ QaiyMuhammad photography.

No comments:

Post a Comment