Saturday, December 25, 2010

FACEBOOK VS MY SPACE






SOCIAL NETWORK .

Dulu mana ada layan facebook, rasanya kali pertama aku mengunakan my space. sebelum terciptanya facebook. walaupon banyak lagi social network yang ada seperti TAGGED & FREINDSTER tapi semua itu buat akaun jela gunanya tidak . macam yang aku cakap aku guna my space untuk kali pertama berada di jurang social network ni, punya la best 24 jam pon takpa nak layan my space, tapi semenjak my space dah jadi macam hampeh  aku terus bertukar kepada facebook, siap aku ada tiga akaun facebook padahal hanya mengunakan satu saja . apa da aku nih !! ... sekarang ni facebook dah jadi buah hati aku , dah macam rakan ketiga penting untuk aku . apa pendapat korang mana yang best ?

I LOVE FACEBOOK ---------------->>> LOL FOR MY ________ XX

No comments:

Post a Comment